Фабрика Бакалейних Продуктів



Фабрика бакалейных продуктов
Головна » Про компанію
A+ R A-

Компанія

e-mail Друк
Компанія «Фабрика бакалейних продуктів»лідер українського ринку бакалії в сегменті продуктів для здорового харчування.
Завдяки добре розвиненій дистриб'юторській мережі ТОВ «Фабрика бакалейних продуктів» охоплює більше 80% українського ринку преміальних круп.

Продукція під ТМ «Жменька», ТМ «Сладов»:

створює фундамент для здорового і збалансованого харчування
бере все найкраще від природи, дозволяючи насолоджуватися справжнім смаком здорової їжі
формує культуру споживання рису, тростинного цукру та інших корисних для здоров'я продуктів

Фактори успіху компанії «Фабрика бакалейних продуктів», які стали основою для досягнення лідерства в сегменті натуральних продуктів для здорового харчування:

СУЧАСНИЙ ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС

the-modern-production-facilities1. потужне виробниче обладнання дозволяє розвивати одночасно кілька перспективних напрямків діяльності: виробництво круп, цукру, морської харчової солі
2. сучасні технологічні лінії - досягнення високих показників продуктивності і можливість фасувати продукцію в порційну, в м'яку поліпропіленову і картонну упаковки з підвищеною міцністю
3. виняткова система трьохетапного очищення сировини спрямована на виробництво чистої корисної і високоякісної продукції

4. власна лабораторія, що має атестацію Державного метрологічного нагляду - здійснення контролю якості на всіх етапах виробничого процесу

ІННОВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ

innovative-orientation1. застосування новітніх технологій виробництва - виведення на ринок принципово нових товарів для українського споживача (традиційних круп в пакетиках для варки, КУС-КУСа, рису для плову Девзира, тростинного цукру, ..)
2. переймання позитивного досвіду провідних світових компаній - удосконалення виробничих процесів, методик контролю якості, методів управління
3. систематичні дослідження тенденцій різних ринків - пошук і впровадження нових продуктів для максимального задоволення потреб споживачів

4. використання новітніх інформаційних технологій - відкриття додаткових можливостей для управління всіма сферами діяльності

 ШИРОКА ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКА МЕРЕЖА

wide-distribution-network1. розгалужена дистриб'юторська мережа дозволяє постачати продукцію в усі регіони України і зміцнювати партнерські взаємини з роздрібними торговими мережами

2. робота з великими міжнародними дистриб'юторськими компаніями дозволяє представити продукцію на полицях «російських» магазинів і у відділах етнічної кухні супермаркетів США, Німеччини, Великобританії, Австралії, Іспанії, Молдови, Вірменії, ...

3. застосування оптимальних моделей дистрибуції - скорочення логістичних витрат і підвищення рівня клієнтського сервісу

 РОЗВИНЕНА ЛОГІСТИЧНА СИСТЕМА

development-of-logistics-system1. наявність добре налагодженої обліково-інформаційної системи - запобігання конфліктних ситуацій: пересортиця, недопоставка, відсутність супровідних документів

2. використання сучасних технічних і програмних засобів обробки інформації - оптимізація термінів поставок товарів

3. застосування інтегрованого логістичного підходу - оперативна взаємодія основних елементів логістичної системи, що сприяє скороченню часових і фінансових витрат

4. сучасні складські потужності і власний автопарк - наявність резервних запасів і гарантія оптимального перерозподілу продукції, що знаходяться на складах

ЕФЕКТИВНА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

effectiveness-of-marketing-activities1. проведення маркетингових досліджень - визначення та своєчасне реагування на потреби ринку бакалії України

2. регулярне відвідування та участь у спеціалізованих міжнародних виставках дозволяє бути в курсі світових тенденцій розвитку галузі - сприяє ефективному (динамічному) розвитку вітчизняного ринку бакалії

3. систематичний аудит маркетингової діяльності - об'єктивна оцінка та координація можливостей компанії відповідно до потреб покупців, стратегією конкурентів та іншими ринковими умовами
4. застосування інтегрованого комплексу маркетингових комунікацій - інформування споживачів про користь і високу якість продукції компанії «Фабрика бакалейних продуктів»