В основу формування всіх брендів компанії «Фабрика бакалейних продуктів» лягла ідея створення як смачної, так і корисної продукції для дотримання принципу правильного харчування та здорового способу життя.
► виведена на ринок нова серія корисних каш в пакетиках для варки - Дитяча порція ТМ «Жменька», що налічує 4 позиції (гречана, кукурудзяна, пшенична крупи і довгозернистий рис)
► асортимент рисових хлібців ТМ «Жменька» поповнився новою позицією - рисовими хлібцями з натуральною морською сіллю
► розширений асортимент органічної лінійки ТМ «Жменька»: розпочато випуск органічних вівсяних, пшоняних, гречаних пластівців і суміші трьох злаків; а також вперше в Україні представлені органічні види рису - Нешліфований і Довгозернистий
► проведено редизайн логотипу ТМ «Сладов» і упаковки для всього асортименту бурякового пресованого цукру
![]() |
![]() |
|
до | після |
► вперше на ринку України представлений спеціальний сорт рису для приготування плову - Рис Девзира під ТМ "Жменька"
► розширення асортиментної лінійки ТМ "Salute di Mare" натуральною морською сіллю в млинках
► виведена на ринок України основа правильного харчування - цільнозернові макарони під ТМ "Жменька": пера, спіральки і вермішель
► асортимент ТМ "Жменька" поповнився корисними рисовими хлібцями на основі нешліфованого рису
► вперше в Україні представлений білий кусковий тростинний цукор під ТМ "Сладов"
► проведено редизайн логотипу ТМ «Жменька» і всіх асортиментних позицій, представлених під даною торговою маркою
![]() |
![]() |
|
до | після |
► введення в асортимент органічних продуктів: органічного жорнового цілозерного борошна Пшеничного і Житнього ТМ «Жменька»
► розширений асортимент органічних круп ТМ «Жменька»: органічною кукурудзяною та манною крупою
► розширений асортимент жорнового цілозерного борошна шляхом введення жорнового цілозерного житнього сіяного борошна ТМ «Жменька»

► виведення на ринок України під ТМ «Жменька» крупи арабського походження - Пшеничного КУС-КУСа масою 800 г і в зручних пакетиках для варки
► вперше представлено на ринку України органічний тростинний цукор під ТМ "Сладов"
► випуск нового продукту для здорового харчування - несмаженої гречаної крупи ТМ «Жменька»

► розширення лінійки органічних круп: вперше на українському ринку з'явилося органічне пшоно під ТМ «Жменька»
► виведені на ринок рисові мушлі й спіральки під ТМ «Жменька»
► впровадження на ринок жорнового цілозерного борошна, представленого трьома асортиментними позиціями під ТМ «Жменька»
► асортимент поповнився коричневим кусковим цукром ТМ «Сладов»
► морська харчова сіль ТМ «Salute di Mare» стала доступною для українських споживачів у різних сільничках
► представлена на ринок України унікальна новинка українського виробництва - крупа перлова і горох колотий ТМ «Жменька» в порційних пакетиках для варки
► асортимент рисових виробів доповнено новинкою для ринку України - рисовими перами ТМ «Жменька»
► органічні крупи ТМ «Жменька» вперше представили Україну на міжнародній виставці органічних продуктів «BIOFach 2009» і отримали визнання на міжнародному ринку
► запущено виробництво круп для мережі ЗАТ «Фоззі» під ТМ «Повна Чаша»
► розвиток напрямку private label випуском продукції під ВТМ - FINE FOOD, Квіза № 1, Хіт Продукт
► розширений асортимент «традиційної» лінійки круп масою 1 кг ТМ «Жменька» - традиційних українських круп: ячною, пшеничною, перловою, кукурудзяною крупою і колотим горохом

► виведена на ринок ще одна ексклюзивна цукрова новинка - тростинний цукор Golden Granulated (Голден Гранулейтед) ТМ «Сладов»
► розширення асортиментної лінійки солі - випущена дрібна морська сіль в м'якій упаковці (600 г) ТМ «Salute di Mare»
► вперше в Україні розпочато випуск органічних круп ТМ «Жменька» і пройдена сертифікація в IMO (Institute for Marketecology), тобто вся органічна продукція ТМ «Жменька» сертифікована швейцарським інститутом органічного землеробства "IMO"
► розпочато випуск макаронних виробів з рису, асортимент поповнився рисовими вермішеллю і локшиною
► запущено виробництво товарів за проектом «Private Label» (круп, цукру) для торгово-розважальної мережі «Караван» під торговою маркою «Купуйка»
► розпочато випуск лінійки круп для мережі «Metro Cash & Carry Ukraine» під private label «Horeca Selection».
► вперше в Україні представлений коричневий цукор Демерара ТМ «Сладов»
► вперше в Україні запущено єдине в Європі виробництво ексклюзивної морської харчової солі з ламінарією під ТМ «Salute di Mare»
![]() |
|
![]() |
► встановлений рекорд України «Кулінарія, благодійність» і внесений до книги рекордів України - зварена найбільша каша в Україні
► розпочато виробництво пресованого цукру під ТМ "Сладов". Спеціально для цього закуплено та введено в експлуатацію сучасне європейське обладнання

► розроблена і запущена нова лінійка екзотичних сортів рису ТМ "Жменька" в м'якій упаковці 500г (рис дикий, рис дикий з пропареним, рис дикий з нешліфованим)
► розширення асортименту круп в пакетиках для варки: випуск пшона і пшеничної крупи під ТМ «Жменька»
► заснований новий напрямок бізнесу - виробництво товарів під власними торговими марками національних мереж України, для «Metro Cash & Carry" під ТМ "ARO"
► асортимент продукції ТМ «Жменька» поповнюється новими позиціями і найменуваннями продукції
► проведена модернізація, оновлення фасувальних ліній і установка нового сучасного обладнання з метою поліпшення якості випущених круп, рису і двократного збільшення потужностей з фасування продукції


► розпочато виробництво рису в 5 кг упаковці для сегмента HoReCa
► активно розвивається дистрибуція в регіонах України, продукція під ТМ «Жменька» стала доступною для жителів усіх куточків України
► розпочато активний розвиток категорії круп в пакетиках для варки випуском пакетованих круп під ТМ "Жменька"

► розширений асортимент круп і рису під ТМ «Жменька», на ринок України виведені преміальні сорти рису