Компанія «Фабрика бакалейних продуктів» – лідер українського ринку бакалії в сегменті продуктів для здорового харчування.
Завдяки добре розвиненій дистриб'юторській мережі ТОВ «Фабрика бакалейних продуктів» охоплює більше 80% українського ринку преміальних круп.
Продукція під ТМ «Жменька»:
► створює фундамент для здорового і збалансованого харчування
► бере все найкраще від природи, дозволяючи насолоджуватися справжнім смаком здорової їжі
► формує культуру споживання рису, тростинного цукру та інших корисних для здоров'я продуктів
Фактори успіху компанії «Фабрика бакалейних продуктів», які стали основою для досягнення лідерства в сегменті натуральних продуктів для здорового харчування:
✔ СУЧАСНИЙ ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС
1. потужне виробниче обладнання дозволяє розвивати одночасно кілька перспективних напрямків діяльності: виробництво круп, цукру, морської харчової солі
2. сучасні технологічні лінії - досягнення високих показників продуктивності і можливість фасувати продукцію в порційну, в м'яку поліпропіленову і картонну упаковки з підвищеною міцністю
3. виняткова система трьохетапного очищення сировини спрямована на виробництво чистої корисної і високоякісної продукції
4. власна лабораторія, що має атестацію Державного метрологічного нагляду - здійснення контролю якості на всіх етапах виробничого процесу
✔ ІННОВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ
1. застосування новітніх технологій виробництва - виведення на ринок принципово нових товарів для українського споживача (традиційних круп в пакетиках для варки, КУС-КУСа, рису для плову Девзира, тростинного цукру, ..)2. переймання позитивного досвіду провідних світових компаній - удосконалення виробничих процесів, методик контролю якості, методів управління3. систематичні дослідження тенденцій різних ринків - пошук і впровадження нових продуктів для максимального задоволення потреб споживачів
4. використання новітніх інформаційних технологій - відкриття додаткових можливостей для управління всіма сферами діяльності
✔ ШИРОКА ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКА МЕРЕЖА
1. розгалужена дистриб'юторська мережа дозволяє постачати продукцію в усі регіони України і зміцнювати партнерські взаємини з роздрібними торговими мережами
2. робота з великими міжнародними дистриб'юторськими компаніями дозволяє представити продукцію на полицях «російських» магазинів і у відділах етнічної кухні супермаркетів США, Німеччини, Великобританії, Австралії, Іспанії, Молдови, Вірменії, ...
3. застосування оптимальних моделей дистрибуції - скорочення логістичних витрат і підвищення рівня клієнтського сервісу
✔ РОЗВИНЕНА ЛОГІСТИЧНА СИСТЕМА
1. наявність добре налагодженої обліково-інформаційної системи - запобігання конфліктних ситуацій: пересортиця, недопоставка, відсутність супровідних документів
2. використання сучасних технічних і програмних засобів обробки інформації - оптимізація термінів поставок товарів
3. застосування інтегрованого логістичного підходу - оперативна взаємодія основних елементів логістичної системи, що сприяє скороченню часових і фінансових витрат
4. сучасні складські потужності і власний автопарк - наявність резервних запасів і гарантія оптимального перерозподілу продукції, що знаходяться на складах
✔ ЕФЕКТИВНА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
1. проведення маркетингових досліджень - визначення та своєчасне реагування на потреби ринку бакалії України
2. регулярне відвідування та участь у спеціалізованих міжнародних виставках дозволяє бути в курсі світових тенденцій розвитку галузі - сприяє ефективному (динамічному) розвитку вітчизняного ринку бакалії
3. систематичний аудит маркетингової діяльності - об'єктивна оцінка та координація можливостей компанії відповідно до потреб покупців, стратегією конкурентів та іншими ринковими умовами
4. застосування інтегрованого комплексу маркетингових комунікацій - інформування споживачів про користь і високу якість продукції компанії «Фабрика бакалейних продуктів»